Polityka Prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Informacje ogólne

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania Państwa danych osobowych, przekazywanych w związku z korzystaniem z usług Kancelarii Radcy Prawnego Jana Wiesława Miłkowskiego (dalej jako „Kancelaria”) oraz wyjaśnia jakie przysługują Państwu prawa w związku z przetwarzaniem przez naszą Kancelarię tych danych.

Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Kancelarię na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy  95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO” oraz w polskich przepisach wydanych w związku z RODO a w szczególności w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

  • Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest Jan Wiesław Miłkowski Kancelaria Radcy Prawnego z siedzibą i adresem w Warszawie (04-713), ul. Żegańska 30A/8, Nr NIP: 9521656096, Nr REGON: 529994873, e-mail: kancelaria@jwmilkowski.pl ( dalej jako „Administrator”).

  • Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych

Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych. We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą Państwo skontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: kancelalaria@jwmilkowski.pl, telefonicznie pod Nr tel. 601253009, lub pisemnie na adres Administratora.

W ramach swojej działalności Kancelaria przetwarza dane osobowe:

  1. W celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora jako Kancelarię, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą tj.:
  2. świadczenia usług prawnych na rzecz klientów,
  3. informowania klientów o usługach Kancelarii,
  4.  zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego, związanego z utrzymaniem strony internetowej Kancelarii,
  5. w celach statystycznych,

(podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);

  • Okres przetwarzania i przechowywania danych osobowych

Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane:

  1. W przypadku realizacji umowy o świadczenie usług prawnych – przez czas jej trwania oraz przez okres do upływu terminu przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy;
  • W przypadku informowania klientów o usługach Kancelarii – do czasu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;  
  • W przypadku realizowania innych umów zawieranych przez Kancelarię z osobami, których dane dotyczą lub do podjęcia działań na ich żądanie przed zawarciem umowy – przez czas ich trwania oraz przez okres do upływu terminu przedawnienia roszczeń wynikających z takich umów;
  • W przypadku wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – przez czas trwania takich obowiązków lub przez okres do upływu terminu przedawnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.
  • Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane osobowe przetwarzane przez Kancelarię nie są przekazywane do krajów znajdujących się poza obszarem Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty mające siedzibę w jednym z państw członkowskich Unii Europejskiej lub EOG tj.:

  1. Podmioty przetwarzające dane na zlecenie Administratora, np. dostawcy usług IT, księgowości, inne podmioty działające na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych;
  2. Podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy, organy ścigania, organy administracji, inne służby państwowe lub publiczne.
  • Państwa Prawa

W związku z przetwarzaniem przez Kancelarię danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:

  1. Prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
  2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. Prawo do usunięcia danych osobowych;
  4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  5. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  6. Prawo do przenoszenia danych osobowych,
  7. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ( Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  • Informacja o dobrowolności podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych i ich przetwarzanie przez Kancelarię oparte jest na zasadzie dobrowolności, jednakże jest niezbędne do korzystania z usług Kancelarii. Odmowa udostępnienia danych osobowych lub żądanie ich usunięcia uniemożliwi kontakt z Państwem i usługa nie będzie mogła być wykonana przez Kancelarię. Przesyłanie informacji w Państwa sprawie drogą elektroniczną wymaga uprzedniej Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych, co następuje  przez zaznaczenie odpowiedniego pola na stronie internetowej Kancelarii lub w formie stwierdzonej pismem.

  • Informacja o braku profilowania

Państwa dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie podlegają profilowaniu.

  1. Informacja o zabezpieczeniu danych

Administrator zachowuje Państwa dane osobowe w poufności i zabezpiecza je przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych adekwatne do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, na zadach określonych w wyżej wskazanych przepisach prawa.

  1. Pliki cookies

Administrator przetwarza pliki cookies zgodnie z polityką cookies wordpress.

  1. Zmiany w Polityce Prywatności

Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności. O wszelkich zmianach w tym zakresie będą Państwo informowani poprzez publikację na stronie internetowej Kancelarii.

Polityka Prywatności aktualna na dzień 28.02.2025 r.